Namen Pogojev poslovanja spletne trgovine ofikato.si je jasno definirati pravice in obveznosti uporabnikov spletne trgovine ofikato.si pri naročanju blaga v spletni trgovini ofikato.si ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom spletne trgovine ofikato.si. Določajo tudi delovanje spletne trgovine ofikato.si ter urejajo posamezna pravila nakupa. Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o v arstvu potro šniko v (ZVPot ) , Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino ofikato.si (v nadaljevanju tudi spletna trgovina) upravlja podjetje Klara Korotaj s.p., Lešnica 14c, 2270 Ormož, matična številka: 9335161000, davčna številka: 25156870, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja spletnega mesta ofikato.si, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na Pogoje poslovanja spletnega mesta ofikato.si in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Nakup, opravljen prek spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen skladno s predpisi, ki veljajo v Republiki Sloveniji.
Registracija, prijava in vrste uporabnikov
Z vpisom v spletno trgovino ofikato.si prek elektronske pošte in gesla postane obiskovalec ofikato.si uporabnik, s potrjeno registracijo v spletno trgovino ofikato.si pa obstoječi uporabnik ofikato.si. Tako uporabnik kot obstoječi uporabnik ofikato.si (v nadaljevanju tudi kupec, potrošnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini ofikato.si.
Registracija je prvi vpis v bazo podatkov, v katero obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in da uporabnik pred naslednjim nakupom vpiše le elektronski naslov in geslo, ki si ga je ob prvem vpisu v bazo podatkov izbral sam.
Uporabnik lahko kadar koli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenja z drugim. Podatke lahko spremeni v meniju Moj račun v rubriki osebni podatki sam, ali pa zahtevek za spremembo pošlje na info@ofikato.si.
Dostopnost informacij
ofikato.si se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
Podatke o podjetju ofikato.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), pogoje dostave izdelkov (ter način in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ofikato.si ažurira in pogosto spreminja.
Cena v spletni trgovini ofikato.si je prikazana kot spletna cena in velja za vse uporabnike spletne trgovine, torej za uporabnike, ki ofikato.si zaupajo svoje podatke.
Naročilo
Naročanje v spletni trgovini ofikato.si poteka v slovenskem jeziku prek interneta 24/7. Izdelke lahko naročate s seznama izdelkov v spletni trgovini.
Kupoprodajna pogodba med ofikato.si in kupcem je v spletni trgovini sklenjena takoj, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Podrobnosti vašega naročila na ofikato.si). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ofikato.si). Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku in je kupcu ob prijavi dostopna v spletni trgovini ofikato.si.
Kupec lahko spremlja status naročila prek ofikato.si.
Načini plačila
V spletni trgovini ofikato.si lahko izbirate med plačilom po povzetju, plačilom po predračunu in plačilom s Paypal ali kreditno kartico:
- Plačilo po povzetju: Kupnino boste plačali dostavljavcu ob dostavi naročenega.
Stroški dostave znašajo 3,9 €. Pri nakupu v vrednosti nad 60 evrov stroške dostave krije spletna trgovina ofikato.si. Dodatno vam ne zaračunamo nobenih stroškov, povezanih s prevzemom blaga (strošek odkupnine, transakcije itd.).
- Plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko): Na svoj elektronski naslov boste dobili obvestilo o dobavi izdelka in napotke za plačilo. Ne plačujte izdelka pred prejemom tega elektronskega sporočila.
- Plačilo s Paypal ali kreditno kartico.
Izdaja računa
Kupec račun prejme v paketu, skupaj z izdelki, ki jih je naročil pri ponudniku. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Vse cene na ofikato.si so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost, razen če je izrecno zapisano drugače. Cene ne vključujejo stroškov poštnine. Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
Spletne cene veljajo le za nakupe v spletni trgovini ofikato.si. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen asortimana brez predhodnega obvestila.
Spletne cene veljajo za vse registrirane uporabnike ofikato.si, ki so podjetju Miro Korotaj s.p. zaupali svoje podatke. Obstoječ uporabnik spletne trgovine postanete z registracijo v spletni trgovini ofikato.si.
Akcijske cene veljajo, kadar je pri posameznem izdelku spletna cena prečrtana. To pomeni, da je izdelek v akciji in da je izdelek v spletni trgovini ofikato.si možno kupiti po akcijski ceni.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub prizadevanjem, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ofikato.si kupcu omogočil odstop od nakupa.
Plačilne in kreditne kartice
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
- po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ofikato.si
Postopek obveščanja o nakupu ofikato.si naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Uporabniku ofikato.si so na spletni strani ofikato.si dostopni podatki o statusu in vsebini naročila (Zgodovina naročil). ofikato.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ofikato.si nima na zalogi v lastnem skladišču, je ofikato.si izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ofikato.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ofikato.si ne potrdi dobavljivosti naročenih izdelkov najpozneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko ofikato.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. ofikato.si ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih ofikato.si nima na zalogi v lastnem skladišču, razen če bi jo podjetje ofikato.si ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
Naročilo je odpremljeno
ofikato.si v dogovorjenem roku izdelek pripravi in odpošlje ter o tem po elektronski pošti ali SMS sporočilu obvesti kupca. ofikato.si v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrnejo v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrnejo v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 069/ 787 002 ali po e-mailu na naslov info@ofikato.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.
Odstop od pogodbe
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@ofikato.si. Rok začne teči en dan po datumu prevzema izdelkov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov. Izdelke je treba vrniti prodajalcu najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če je kupec že začel uporabljati izdelek, odstop od pogodbe ni mogoč.
Kupec mora izdelke vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju ob prejetju izdelka. Možnost od odstopa od pogodbe ne velja za prehrambne izdelke in drugo hitro pokvarljivo blago, ki mu je potekel rok trajanja.
Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelke poslal nazaj.
V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeto blago vrne po pošti na naslov podjetja Miro Korotaj s.p., Lešnica 14c, 2270 Ormož. Pri vsakem vračilu je treba poleg izdelka predložiti tudi ustrezno popolno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe ter kopijo računa.
Reklamacija in garancija
Vsaka pritožba in reklamacija bo obravnavana skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije glede izdelkov lahko sporočite na naslov Klara Korotaj s.p., Lešnica 14c, 2270 Ormož ali na info@ofikato.si.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga. Če želite uveljaviti garancijo, lahko to storite na naslov Klara Korotaj s.p., Lešnica 14c, 2270 Ormož ali nam pišete na ofikato.si. Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahteva po odpravi napake ter predloži kopijo računa. Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled blaga.
Vrednost kupčevega zahtevka iz naslova reklamiranega blaga ne more biti večja, kot je vrednost kupljenega blaga.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
- Odpravi napako na blagu ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
- vrne plačani znesek.
Primernost izdelka se preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Obrazec za prijavo stvarne napake boste našli tukaj.
Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil ponudnika.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Prevzem izdelkov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave, prevzeti. Kupcu bo izdelek, ki ga je poslal po pošti vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi izdelka iz obravnave ter ga pozove na prevzem izdelka. Kupec je dolžan izdelek prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Način in strošek dostave, obdelava naročila ter dobavni roki
ofikato.si ima sklenjeno pogodbo za dostavo pošiljk na območju Slovenije s Pošto Slovenije, vendar si pridržujemo pravico, da izberemo drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito.
Za vsa naročila nad 60 evrov je dostava brezplačna*.
*Velja za naročila dostavljena v Sloveniji.
Izdelki, naročeni na ofikato.si gredo na pot v najkrajšem možnem času, običajno še isti dan. Pogodbeni partnerji večino paketov dostavijo naslednji delovni dan (če je izdelek na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi, a najkasneje v roku 10 delovnih dni. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljavcem po telefonu.
Ob kakršnih koli nepričakovanih zapletih ali zamudi pri vašem naročilu boste o tem prejeli obvestilo prek elektronske pošte, v katerem bo naveden predviden rok dostave naročila. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Zaradi različnih dobavljivosti izdelkov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk, ki jih lahko odpremimo delno ali vse hkrati.
Za vse dodatne informacije nas pokličite 069/787-002 ali po elektronski pošti na info@ofikato.si
Varnost, zasebnost in varovanje osebnih podatkov
V spletni trgovini ofikato.si cenimo vašo zasebnost, zato vaše osebne podatke skrbno varujemo in se zavezujemo k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na spletni strani pod rubriko Izjava o varstvu osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Omejitev odgovornosti
ofikato.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ofikato.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ofikato.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.
ofikato.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ofikato.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
ofikato.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
V primeru težav na spletnem mestu ofikato.si nas kupec lahko pokliče na telefonsko številko 069/787 002 ali piše na elektronski naslov na info@ofikato.si
Za reševanje vseh morebitnih sporov v zvezi s spletnim mestom ofikato.si je pristojno sodišče na v Ormožu.
ofikato.si kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, tukaj objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Končne določbe
ofikato.si si pridržuje pravico kadar koli spremeniti pogoje poslovanja. Veljavni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani ofikato.si .
Ti pogoji poslovanja začnejo veljati 20. novembra 2022.